Monday, May 27, 2013

بيكبروا بسرعة

مش قادرة أصدق...بس بنتى بقة عندها سنة!
مش عارفة هل عشان هى الطفل الثانى فى البيت...ولا أنا بس الّى كدة, بس فعلا أنا محستش بالى من الوقت خالص...مع طفلى الأول على العكس حاسيت انه كمل عامه الأول بعد عشر سنين مثلا! 
كل يوم بيومه كنت بحسه وكل مرحلة عمرية بينتقل لها كنت واخدة بالى منها...امتى اكل...امتى قعد...امتى حبى...
لكن مع "أندى" فجأة لقيت بقة عندها سنة!
وفجأة اكتشفت انها بتاكل و عندها سنان و بتحبى!!!!!!
امتى حصل كل دة؟؟؟؟؟
طب أنا كنت فيين ساعتها؟؟؟؟
اكيد كنت بغير و بغسل و بنضف...الخ الخ الخ
اول مرة أحس بجملة "بيكبروا فى طرفة عين"...مع انى كنت دايما بقول ان العكس هو الصحيح...
عشان كدة فى عيد ميلادها من كام يوم طلبت من جميع افراد العائلة انهم يكتبوا لها كلمة - فكرة متاخدة من على النت- عشان لما تكبر تبقى تقراها...
وتعرف قد ايه كلنا بنحبها قوى....بما انه الوقت طلع بيجرى هوا وطلعوا بيكبروا بسرعة قوى.
                                     استمتعى بأسرتك الجميلة!

No comments:

Post a Comment